• Voetbalschool

Op zondag 17 februari gaat de Buurtvoetbalschool van start met de 1e cursus op het complex van SV Oosterheem. De Buurtvoetbalschool is een uitstekende aanvulling op je normale trainingen en wedstrijden bij je eigen vereniging. De buurtvoetbalschool is voor alle jongens en meisjes, spelers én keepers, in de leeftijd van 5 tot en met 14 jaar, die de ambitie en de wil hebben om onder leiding van gediplomeerde trainers te willen leren voetballen of keepen om hun kwaliteiten te verbeteren. Ook als je nog  niet in verenigingsverband voetbalt of keept dan leren wij het je graag en ben je van harte welkom.

Ondertekening contract voetbalschool en sv Oosterheem. onder vlnr: Remo Oudshoorn, Jules Lieveld en Ger Fens. Boven vlnr: Jhonny Fens, Jasper van Viegen, Fred van Dokkum en Albert Foekema.

De cursus bestaat uit 10 trainingen van 60 minuten en wordt gegeven op de zondagochtend van 9.30 tot 10.30 uur, waarbij de volgende onderdelen aan bod komen:

• Voetbaltechniek (verbeteren van de voetbalvaardigheden)
    • Looptechniek (verbeteren van de looptechniek)
    • Coördinatie (verbeteren van de beweeglijkheid)
    • Kracht- en vaardigheid (verbeteren van de fysieke vaardigheden)
    • Positionele (gericht op een specifieke positie)
    • Mentale weerbaarheid

De kosten van deze cursus bedraagt € 100,00 euro, leden van SV Oosterheem ontvangen 10% korting.

Naast bovenstaande cursus bestaat ook de mogelijkheid voor het volgen van individuele trainingen voor spelers en keepers zoals:

• Agility (wendbaarheid)
    • Herstel (na een blessure zo snel mogelijk weer wedstrijd fit)
    • Conditie (voor het bereiken van een optimale conditie)

Wil je je ontwikkelen als voetballer of keeper? Schrijf je dan nu in voor de Buurtvoetbalschool via de site www.buurtvoetbalschool.nl

Via de sites van SV Oosterheem (www.svoosterheem.nl)  en de Buurtvoetbalschool (www.buurtvoetbalschool.nl) kan men zich op de hoogte houden van de verdere ontwikkelingen en mogelijkheid van inschrijven. Voor vragen info@buurtvoetbalschool.nl
    U kunt de Buurtvoetbalschool ook vinden op Facebook en Instagram.

Zoetermeerpas voordeelcheques.
    De Buurtvoetbalschool is nu officieel deelnemer van de activiteiten ZoetermeerPas. Er kunnen dus voordeelcheques bij de Buurtvoetbalschool worden ingeleverd.

Bij de ZoetermeerPas worden de volgende voordeelcheques ontvangen, t.w.:

• Jongerencheque 2019 (€ 50,00), deze cheque is te gebruiken als cheque 3, 4, 5 en 6
    • Voordeelcheques 3 (€ 60,00) / 4 (€ 60,00), korting lidmaatschap of de contributie van verenigingen.
    • Voordeelcheques 5 ( 23,00) / 6 ( € 23,00), korting op kennismakingscursus, kunnen worden

Totaal te besteden aan voordeelcheques € € 166,00 (cheques 3, 4, 5, en 6) Voor jongeren tussen 3 tot en met 17 jaar is er ook  nog de jongerencheque van € 50,00 voor hen is het totaal bedrag dus € 216,00 De cheques mogen in combinatie gebruikt worden maar als de cheque waarde meer is dan het te betalen bedrag wordt er geen geld terugbetaald aan de houder van de ZoetermeerPas.