• Sponsoring

Bij S.V. Oosterheem is er de mogelijkheid om uw bedrijf onder de aandacht te brengen onder de leden van S.V. Oosterheem en de leden van de tegenstanders die wekelijks bij S.V. Oosterheem op bezoek komen om het mooiste spelletje ter wereld te spelen.

Elke sponsor is voor S.V. Oosterheem erg belangrijk. Wij hechten enorm veel waarde aan de sponsoren die er zijn en zijn wij altijd opzoek naar nog meer samenwerkingen! Wij proberen elke sponsor zo persoonlijk mogelijk te benaderen en een zo individueel mogelijke samenwerking aan te bieden.

De sponsorcommissie biedt geïnteresseerde sponsoren een basis aanbod!

- Drie jaar contract

- €250,- p.j.

* Eigen levering sponsorbord (366 cm x 80 cm x 6 mm)

• Sponsorcommissie