• Uitschrijven.

Beëindiging van het lidmaatschapkan dient uitsluitend per Email te gebeuren. Graag daarbij een reden van beëindiging vermelden.
    Het lidmaatschap geldt voor een volledig seizoen. Uitschrijven dient voor 1 juni van elk nieuw seizoen te gebeuren. Tussentijds uitschrijven kan alleen met een geldige reden gebeuren, bv een langdurige blessure.

Overschrijven.

Zoals ieder jaar is de deadline van de KNVB voor het aanvragen van de overschrijvingen 15 juni, om 23.59 uur. De aanvraag voor een overschrijving dient echter bij SVO voor 1 juni binnen te zijn, dit volgens onze statuten. Deze datum geldt dan ook voor uitschrijvingen. Een overschrijving dient via SportLink door de nieuwe vereniging te worden aangevraagd. De speler dient daarvoor wel zijn relatiecode door te geven.

Bekijk het filmpje over het overschrijven. Geef bij een overschrijving altijd jouw relatiecode door.

ledenadministratie@svobuytenpark.nl