• De Mijn Club is een manier om jouw gegevens en zaken zoals privacy te beheren. Je kunt hier boven inloggen met jouw relatienummer. Weet je jouw relatienummer niet (meer). Vraag het aan bij de ledenadministratie.

De Voetbal.nl app
    De nieuwe en tevens andere manier om jouw gegevens te onderhouden is via de voetbal.nl app. Je logt dan in met jouw E-mailadres dat bekend is bij de KNVB en dus ook bij de ledenadministratie van SVO.

De KNVB heeft jouw gegevens afgeschermd. Wanneer je dit zo laat worden jouw gegevens niet bij jouw team, de verjaardagen etc. op de Website, de Voetbal.nl app en op de ClubTV getoond. Via de voetbal.nl app kun je het afschermen van jouw gegevens aanpassen. Er zijn dan 3 mogelijkheden:

Normaal: Naam en foto worden getoond,
    Beperkt: Alleen de naam wordt getoond,
    Afgeschermd: er worden geen gegevens getoond.

Met de voetbal.nl app kun je tevens al jouw gegevens die bij de KNVB zijn geregistreerd aanpassen. Het aanpassen van het IBAN nummer kan alleen via Mijn Omgeving, hierboven.

Via de app is informatie over o.a. Wedstrijden, Uitslagen, Afgelastingen en Teams te zien. Verder kun je ook veel informatie over de vereniging terugvinden en binnen jouw team afspraken maken over de aankomende wedstrijd en training.

Download dan ook deze app. Rechts van dit scherm kun je de app downloaden.

Account instellen voetbal.nl app.
    Als je de voetbal.nl app gaat installeren zal er gevraagd worden om je te registreren of in te loggen. De volgende situaties kunnen zich voordoen.

1. Je hebt al een account van Voetbal.nl. Je kunt inloggen met je bestaande account. Bij het inloggen wordt er wel gevraagd om het emailadres opnieuw te koppelen. Zorg dus dat je het emailadres gebruikt waarmee je bij SVO in de ledenadministratie bekend bent.

Hoe weet ik met welk emailadres ik bekend ben bij SVO? Het adres waarop je doorgaans de mailtjes van SVO ontvangt is het adres waarmee je bij SVO bekend bent. Mail sturen naar de ledenadministratie van SVO.

2. Je hebt nog geen account. Via registreren kun je een nieuw account aanmaken. Zorg er wederom voor dat je een emailadres gebruikt waarmee je bij SVO bekend bent.

3. Je hebt een bestaand account bij Voetbal.nl waarvan je de inloggegevens niet meer weet en daarmee het aanmaken van een nieuw account belemmert. Neem even contact op met Chris van Dijke.

4. Je hebt al een account aangemaakt via de wedstrijdzaken app. Je kunt dit account gewoon gebruiken om in te loggen in de Voetbal.nl app. De koppeling is reeds gelegd.

Persoonlijke instellingen wijzigen van kinderen onder 16 jaar

Ben jij jonger dan 16 jaar en wil je graag je persoonlijke instellingen in de Voetbal.nl app wijzigen? Op deze pagina leggen we uit hoe persoonlijke gegevens van kinderen van onder 16 jaar in de Voetbal.nl app gewijzigd kunnen worden.

Via YouTube is er een filmpje beschikbaar waar dit netjes wordt uitgelegd.

• download de App
  • TOTAL Club Voetbalactie