• Kantine commissie

De vrijwilligers achter de bar zijn het “visitekaartje” van de vereniging. Zij staan onze gasten op een plezierige manier te woord en zien toe op verantwoord alcoholgebruik.

Taken:

• De Kantine Commissie zorgt voor een goede en betrouwbare bezetting van de bar.

• De inkomsten worden periodiek, tenminste éénmaal per maand,  verantwoord aan de penningmeester en het saldo van de kas wordt wekelijks overgemaakt op de bankrekening van de vereniging.

• De coördinator zorgt ervoor dat samen met “inkoop” strategisch wordt ingekocht en op een verantwoorde manier voorraad wordt gehouden.

• Twee keer per seizoen, op 31-12 en 30-06 wordt de penningmeester voorzien van een voorraadlijst zodat de marge van de kantine nauwkeurig bepaald kan worden.

De coördinator van de Kantine Commissie heeft intensief contact met de coördinator van de Evenementen Commissie waardoor activiteiten binnen de vereniging op een goede manier op elkaar afgestemd worden.

• Commissie leden

LidRolFoto
    Foekema, Albertcoördinator

Er is 1 teamlid van wie de naam vanwege privacyredenen niet getoond wordt.